FAQ – Odpowiedzi na najczęstsze pytania

  • Kupując bilet przez naszą stronę, należy postępować dokładnie z poleceniami pojawiającymi się na stronie.
  • System zakupu biletów na naszej stronie nie jest systemem rezerwacji tylko sprzedaży.
  • Wybranie miejsca na sali nie jest równoznaczne z kupnem biletu. Jeżeli bilet nie zostanie opłacony to transakcja jest anulowana a miejsca automatycznie odblokowywane.
  • Za bilet kupowany przez internet można zapłacić tylko przez internet. Nie można rozpocząć transakcji kupna przez internet a opłacić bilet w kasie.
  • Dokonać płatności można tylko w trakcie transakcji zakupu wybierając odpowiedni bank lub płacąc kartą.
  • Nie można zapłacić za bilet zewnętrznym przelewem, podając nr konta, dane biletu itp.
  • Płatność musi zostać dokonana w trakcie transakcji zakupu na naszej stronie. System płatniczy czeka 30 minut na wpływ środków.
    Jeżeli do tego czasu środki nie wpłyną do systemu to transakcja zostanie anulowana, a wybrane przez widza miejsca odblokowane.
  • Złożenie zlecenia przelewu przez Kupującego nie jest równoznaczne z wykonaniem przelewu przez bank Kupującego. Czasami zdarzają się opóźnienia i bank Kupującego nie dokonuje przelania środków od razu.
  • W przypadku gdy w trakcie dokonywania zakupu, kupujący utraci połączenie z internetem, lub nastąpią inne problemy uniemożliwiające dokonanie płatności, to po 30 minutach transakcja zostanie anulowana, miejsca odblokowane i po tym czasie można dokonać zakupu ponownie.
  • Jeżeli środki wpłyną do systemu to zostanie wysłany mail z kupionymi biletami, jako załączniki PDF.
  • Załączniki PDF – bilet, należy wydrukować. Można również załącznik pokazać na telefonie.
    Należy sprawdzić czy telefon otwiera pliki PDF.
  • Telefon na którym widz chce pokazać bilet nie może mieć uszkodzonego ekranu (porysowanego, popękanego), telefon musi otwierać załączniki PDF.
  • Jeżeli nie dodarł mail z biletami lub mail z informacją o anulowaniu transakcji to znaczy ze albo został on wrzucony do poczty SPAM przez program pocztowy kupującego albo został podany błędny adres mailowy.
  • W przypadku gdy widz nie ma możliwości wydrukowania biletu, nie może też go pokazać na telefonie, to musi przed seanse udać się do kas kina i podać dane na które dokonywał zakupu. Obsługa wówczas wydrukuje dany bilet.
  • Sama wiadomość e-mail nie jest biletem. Należy wydrukować lub pokazać na telefonie załącznik PDF, który jest dołączony do wiadomości e-mail.
  • Przy zakupie biletu na seans 3D na małą salę, do ceny biletu automatycznie doliczana jest kwota za wypożyczenie okularów.
  • Przy zakupie biletu na seans 3D na dużą salę, do ceny biletu nie jest doliczana cena zakupu okularów, ponieważ w ofercie Kina jest ich kilka rodzajów.
    Jeżeli kupujący nie posiada jeszcze okularów 3D to musi je kupić przed seansem w kasie Kina.

Facebook