Przed zakupem biletu za pośrednictwem sieci Internet należy zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Regulamin dostępny jest również na stronie internetowej www.kinomillenum.pl. Zakup biletu oznacza akceptację Regulaminu.
1. Niniejszy Regulamin określa zasady zakupu towarów oraz realizacji usług za pośrednictwem sieci internet w Kinie MILLENIUM Spółki Cywilnej KINO POLSKA z siedzibą w Łomży, przy ul. Wojska Polskiego 7, NIP 718 214 21 51
2. System sprzedaży on-line Kina MILLENIUM prowadzi sprzedaż i przedsprzedaż biletów z wyprzedzeniem do 6 dni przed planowanym seansem. Zakupu można dokonać za pośrednictwem strony internetowej: www.kinomillenium.pl
3. Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Kinem zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu biletów na stronie www.kinomillenium.pl
a) złożenia przez Kupującego zamówienia on-line,
b) wypełnienia formularza „Twoje dane”
c) uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line lub karty kredytowej.
4. Kino niezwłocznie, po uzyskaniu od Operatora Płatności potwierdzenia dostępności środków niezbędnych do dokonania transakcji, prześle Kupującemu na wskazany przez niego w zamówieniu adres e-mail stosowną informację wraz z zakupionym biletem opatrzonym indywidualnym kodem. W przypadku dokonania przez Kupującego dodatkowo wyboru opcji dostawy drogą SMS, informacja ta wraz z zakupionym biletem zostanie przesłana również drogą SMS.
5. W sytuacji braku uzyskania przez Kino potwierdzenia dostępności środków niezbędnych do zapłaty Ceny Transakcji od Operatora Płatności w czasie określonym w punkcie 6 ( w czasie 20 minut ) w przypadku uzyskania informacji o braku dostępności środków niezbędnych do dokonania transakcji, Kino poinformuje Kupującego, że transakcja nie może być zrealizowana.
6. Zapłata za zamówienie niepotwierdzona przez Bank Kupującego w ciągu 20 minut od momentu zamówienia, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia.
7. Przy zakupie on-line biletów, płatności realizowane są przy pomocy przelewu elektronicznego lub karty kredytowej.
8. Bilety pozostają własnością Kina do czasu odnotowania przez Kino potwierdzenia dokonania zapłaty przez Bank Kupującego. Niedopuszczalne jest, aby w trakcie jednego seansu z jednego biletu korzystało kilka osób.
9. Płatności za bilety obsługiwane są przez DotPay S.A. za pośrednictwem serwisu internetowego www.dotpay.pl.
10. Kino MILLENIUM nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego DotPay.
11. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010 r. sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
12. Ceny biletów zawierają podatek VAT. Koszt transakcji obejmuje prowizję serwisu DotPay.
13. Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję – Faktura VAT oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
14. W systemie sprzedaży on-line można kupić bilety normalne i ulgowe.
15. Osoby, które zakupiły w systemie sprzedaży on-line bilety ulgowe, zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki przed wejściem na seans, na który zostały zakupione bilety.
16. Bilety ulgowe bez udokumentowania prawa do ulgi nie uprawniają do wejścia na widownię – są nieważne.
17. Każdy bilet oznaczony jest indywidualnym kodem oraz odpowiadającym mu numerem identyfikatora transakcji (ID transakcji) zamieszczonym bezpośrednio pod nim. Kod generowany jest elektronicznie i udostępniany jedynie Kupującemu.
W zależności od dokonanego wyboru formy dostawy zakupionego biletu należy:
* bezpośrednio przy wejściu na salę kinową okazać wydrukowany biletet otrzymanym drogą mailową,
* lub bezpośrednio przy wejściu na salę kinową okazać w telefonie komórkowym zakupiony bilet otrzymany drogą SMS
* lub w przypadku braku możliwości okazania biletu w formach opisanych powyżej należy zanotować numer identyfikatora transakcji otrzymany w e-mailu potwierdzającym dokonanie transakcji zakupu biletu, a następnie zgłosić się do kasy kinowej w celu odbioru biletu.
Przed wejściem na salę kinową okazany bilet zostanie odczytany za pośrednictwem skanera.
18. Do wstępu na salę kinową uprawniona jest tylko pierwsza osoba, która okaże bilet z danym kodem.
19. Bilet należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. Przekazanie go przez Kupującego innej osobie, kopiowanie jak również udostępnienie biletu lub numeru identyfikatora transakcji, osobom trzecim może uniemożliwić Kupującemu uczestnictwo w seansie filmowym, na który został zakupiony bilet.
20. Kino MILLENIUM zwolnione jest z odpowiedzialności wobec Kupującego oraz nie jest zobowiązany do zwrotu Ceny Biletu lub rekompensaty w sytuacji, gdy na skutek zdarzeń opisanych w pkt. 19 osoba nieuprawniona posłuży się biletem w celu wejścia na seans filmowy.
21. Sprzedaż biletów w Systemie on-line kończy się 2 godziny przed rozpoczęciem danego seansu.
22. Kino zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży on-line w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
23. Brak możliwości zakupu biletów za pośrednictwem systemu sprzedaży on-line nie oznacza braku biletów w Kasie biletowej Kina
24. Osoby posiadające ważny bilet na dany film mogą wejść na salę kinową w dowolnym czasie jego trwania. Wyjątek stanowi sytuacja: gdy osoby posiadają bilet na dany film są jedynymi widzami i spóźnią się więcej 20 minut od zaplanowanego rozpoczęcia seansu to nie zostaną wpuszczeni na salę kinową, gdyż dla tzw pustej widowni film rozpoczynający się blokiem reklamowym wyświetlamy 20 minut, gdy w tym czasie widz się nie pojawi kończymy projekcję, a bilety tracą ważność.
25. Możliwe jest dokonanie zakupu biletu na seans nawet po jego rozpoczęciu, w trakcie jego trwania.
26. Seans nie odbywa się, gdy do czasu planowego jego rozpoczęcia nie zostanie sprzedany żaden bilet.
27. Kino nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
Reklamacje i zwrot biletów
1. Zwrot biletu bedzie możliwy tylko w przypadku, gdy seans nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie KINA, Kino przyjmować będzie zwroty biletów oraz dokonywać zwrotu równowartości ceny biletu w terminie do 30 dni po odwołanym seansu. Zwrot będzie dokonany co do zasady w takiej samej formie w jakiej nastąpiła zapłata za bilet.
2.Na podstawie art. 38 pkt. 12) Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy o świadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
3. Kino zastrzega, iż w przypadku uzasadniającym zwrot kosztów zakupu biletu, zwracana będzie wyłącznie cena widniejąca na bilecie/e-bilecie. Wszelkie inne dodatkowe wydatki poniesione przez Kupującego nie podlegają zwrotowi.
4. Zwrot ceny biletu następuje tylko z dowodem zakupu (bilet, paragon, faktura).
5. Bilety niewykorzystane, które utraciły ważność nie podlegają zwrotowi.
6. Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zakupu biletów, na wskazany adres mailowy reklamacje@kinomillenium.pl lub w Kasie biletowej Kina
Ochrona danych Kupującego
1. Poprzez wypełnienie formularza „Twoje dane” w systemie sprzedaży on-line Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Kino danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów.
2. Wszelkie dane osobowe otrzymywane przez Kino MILLENIUM w ramach sprzedaży biletów wykorzystywane są w celach przekazywania informacji o promocjach oferowanych przez Kino MILLENIUM W ŁOMŻY wyłącznie za zgodą osoby udostępniającej dane osobowe.
3. Przechowywanie i przetwarzanie otrzymanych danych osobowych odbywa się przy zachowaniu zasad określonych w Ustawie z art. 13 ust. 1 i ust 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Postanowienia końcowe
1. Bilety zakupione w Kasie biletowej oraz za pośrednictwem strony internetowej KINA MILLENIUM nie mogą być kopiowane, przerabiane, skanowane.
2. Kino nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów przez Kupującego.
3. Kino nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
4. Wszystkie informacje na temat repertuaru, cennika oraz godzin pracy Biura Obsługi Widzów i Kasy biletowej opublikowane zostały na stronie www.kinomillenium.pl
5. Kino zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze.
6. Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie internetowej KINA MILLENIUM.
7. Kino Millenium jest obiektem monitorowanym. Zakup biletu on-line oraz w kasie Kina jest równoznaczny ze zgodą na nagrywanie i publikację wizerunku.
8. Zakup Biletu jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku utrwalonego na wykonanych mi fotografiach w celach marketingowych i promocyjnych Kino Polska Sc, przez ich publikację na stronie internetowej, za pośrednictwem portali społecznościowych takich jak facebook, instagram i portale podobne, wykorzystywania w portfolio drukowanym i udostępnianym klientom i potencjalnym klientom, publikację w postaci elektronicznej.
9. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony przez Kino. O planowanej zmianie Kino MILLENIUM poinformuje z kilkudniowym wyprzedzeniem, zamieszczając ją na stronie Serwisu w miejscu widocznym dla Kupującego przed złożeniem zamówienia, przy czym do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmian, zastosowania mają postanowienia dotychczasowe, chyba, że Kupujący wyrazi na piśmie zgodę na zastosowanie wobec niego nowych postanowień.
Z poważaniem
DYREKCJA KINA MILLENIUM